2011-02-14 | 17:49:16

Justin besviken över att förlora New Artist Grammy


Vi blev otroligt chockad när Justin tog inte hem en Grammy, men vi är så stolta över honom för att vara en gentleman och presentera sig för Best New Artist vinnare Esperanza Spalding! 


Du kanske tror att Justin Bieber blev rånad under det 53: e årliga Grammy Awards på februari 13, men han kunde inte ha varit mer nådig! Justin var nominerad i två kategorier på Grammys, och vi var säker på att han skulle ta hem priset för Best New Artist, men jazz chanteuse Esperanza Spalding blindsided oss alla genom att vinna istället! Även om Justin var synbart upprörd och till och med erkänt det till MTV backstage, bestämde han sig för att spåra Esperanza ner och gratulera henne! 

"Jag hade ingen aning om vad som skulle hända," Justin sa. "Jag arbetade väldigt hårt de senaste åren och vet ni, jag kommer inte att ljuga - Jag var besviken. Men, du vet, jag ska komma tillbaka [nästa år] och så tar vi ett par hem. " 

I samma ögonblick Justin avslöjade han aldrig träffat Esperanza, gick hon rätt av honom, så han tog sin mikrofon bort och gick för att presentera sig och gratulera henne! 

Justin tog till och med att hans Twitter direkt efter föreställningen för att låta sina fans vet att han är okej! 

"Någon sa till mig i kväll är det inte dina framgångar som definierar dig, men dina misslyckanden," Justin tweeted. "Jag förlorade ... men jag tänker inte på att detta är min sista chans." 

Om du fortfarande orolig för vår Bieber såg han till att berätta MTV att hans fans inte ska vara ledsen. 

"Jag är inspirerad att arbeta hårdare än jag gjorde förra året", Justin till. "Det kommer att bli svårt, men jag ska försöka. Bieber fans, inte får alltför upprörd. Vara lycklig. "






    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?