2011-02-05 | 01:00:45

Bonnie säger:Glöm Milley Justin är riktig role model till föräldrar oxå

Föräldrar, är det dags att komma bakom en 16-årig att ni vill din tonåring eller lan att se upp till. Här är varför du behöver ta dem för att se hans nya film, "Never Say Never"

Jag vet hur det går. De flesta föräldrar att rulla med ögonen när jag säger att jag faktiskt gillar Justin Bieber musik och jag behövde inte bli tvingade att ta min 13-åriga dotter Leilah och hennes vänner till en av hans konserter i sommar. 

Men här är vad jag har att säga dig - du bör uppmärksamma Bieber Fever. Du bör uppmuntra det i ditt hushåll. I själva verket bör du tacka Herren finns en Justin Bieber. 

Du måste förstå att han inte är någon tillverkas i studio syntetiserade skapelse. 

Den här killen har faktiskt talang. Större talang. Han är ganska mycket en Michael Jackson-real musikaliska underbarn. Han sjunger, spelar trummor och gitarr, och skriver musik utomordentligt bra! Han behöver inte någon fancy TOKIGHETER i studio låter fantastiskt. 

Och han jobbar hårt. Oerhört hårt. Han har själv kört att utföra sedan han var tre år gammal och han älskar, älskar, älskar att sjunga. Han hade sjunger varje dag, hela dagen om han kunde. 

Hans nya bio-dokumentär film, Never Say Never, öppnar nästa vecka på februari 11 och det säger hans unga liv historia. Det är verkligen en fascinerande och inspirerande historia som sätter Miley Cyrus - som inte vill vara en förebild - på skam.

Bieber var inte född som Cyrus, dotter till Billy Ray Cyrus, i musikalisk kungligheter.Han hade absolut inga fördelar. Han är son till en enda tonårig mamma som växte upp i den lilla kanadensiska staden Stratford, kom Ontario.Before Justin Bieber längs var det känt främst för sin årliga Shakespeare Festival. 

Nu är Bieber anti-Miley - även om han aldrig skulle säga det. Han omfamnar hans möjlighet att bli en förebild för miljontals unga flickor och kvinnor som tillber honom.Och han levererar ett budskap som vi alla hängivna föräldrar ge våra döttrar - aldrig ge upp dina drömmar. 

I hans ord: "Det är lite motto jag lever efter. Det kommer att finnas tillfällen i ditt liv ", berättar han sina fans," när folk berätta för dig, kan du inte göra något, och när de säger, kan du inte leva dina drömmar. . . och det är vad jag säger till dem .... "Never Say Never! '"




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?