2011-12-05 | 19:48:58

Justin träffar Jasmin Alvarez!!!!!

Kommer ihåg när jag la upp videon där hon sjunger den där låten och skicka tweets till Justin att kolla på den...
och kolla nu.....Assä jag visste redan han skulle träffa henne där i florida! Kommer ni ihåg videon där justin är i radion och säger Swedish fish? I den så pratar han med henne och frågar om vart hon bor och då sa justin han kommer vara i närheten...asså omg gråter! Jag är så stolt över att älska Justin över hela mitt hjärta, det finns ingen som han seriöst...!
Och en annan sak NI VERKLIEN MÅSTE LÄSA!
“He said, “So you can’t see me at all, right?” and she said no. He then took her hand in his, and brought it up to his face. He let her feel his face so she could kind of get a visual of what he looks like. Somebody in the background was like “BE CAREFUL OF HIS HAIR!” And Justin said “No! No, its okay. She’s fine.”




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?