2011-12-30 | 12:07:43

Justin ska vara med i en basket film!

mark wahlberg talks casting justin bieber
Berätta sanningen, Mark! Har du anställt honom eftersom din dotter har fått några allvarliga Bieber feber??
Redan i april fick vi höra att Mark Wahlberg tog Justin under hans filmiska vingar och kastade honom i hans nya basket film.
Nu har Mark öppnat sitt beslut att anställa Biebs. Här är vad han hade att säga om det:
"Intuition. Jag är ganska intuitiv."
"Jag ser killen och spenderade tid med honom och du ser vad han gör och hur han gör det, och då du faktiskt har en konversation med honom och det finns där."
Och om det inte finns där?
"Om inte, kommer jag att extrahera den."
Ha! Mer från Mark om filmen:
"Tänk på The Color of Money. Jag får denna inbjudan från Paramount [en berättelse om en gammal kille och en ung kille."]
"Vi kastade [Paramount] idén och, du vet, vi pratar om att göra det. [Biebers] har skicka mig en video, han skickade mig en video av sig själv, och, ja, jag tror verkligen han är begåvad."
Låter bra, Mark! Vi är imponerade att se Biebs på den stora skärmen spela någon annan än sig själv!

källa: perezhilton

Min åsikt: OMG! kommer bli sjukt kul att se honom i en basket film!
Ni vet ju själv att han är bäst på basket!




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?