2011-08-18 | 23:57:55

Sean: Jag hatar inte Selena, men jag var med Justin först

Sean Kingston avslöjar allt! Den 16 augusti var Sean på the Ryan Seacrest.
Rykten säger att Sean är inte ett fan av Selena när Justin blev hennes huvudsakliga fokus. Däremot säger han att det är inte fallet han är bara inte så nära henne som han Justin!
“The first thing I will say, no offense to Selena, but I knew Justin before. He came to me a was like ‘Yo, what do you think about the relationship.’ So, I’m like a big bro mentor to him,” sa Sean till Ryan
Sean forsatte och sa

“The media takes things and they roll with it. I was just with Selena they other day at the Teen Choice Awards, we hung out, it was cool, it was all love.”

Justin och Sean har gjort låtar tillsammans och även turnerad tillsammans så det är lätt att förstå varför Sean kanske känner sig lite ersättas med Selena, som har tagit upp alla Justins fritid sedan de började dejta i slutet av förra året. Däremot är det bra att veta det finns inga hårda känslor mellan Justin två BFFs.



Jag börjar bli lite orolig...Kommer ni ihåg att Will.I.Am sa att Justin kommer att bli heartbroken? Han menna ju typ att Selena kommer att göra slut...och nu Sean snackar om Selena på dåligt sätt?
Jag blir förvirrad, tänk om det finns något med Selena? och de va därför Nick gjorde slut med hon? och taylor aldrig gick på andra dejt?

Snälla inga dåliga komentar..Jag hatar inte hon! Men det verkar bara så!


Postat av: RivT

Har också tänkt sådär lite nu. Man blir ju lite misstänksam på deras förhållande:/ Asså självklart respekterar jag Jelena men börjar bli lite osäker på allting som har med deras kärlek att göra. Egentligen tror jag att det är PR-trick från början. Tänk Selena hade inte ens två miljoner followers på twitter från början och nu har hon typ 7 miljoner?! :s du vet på next to you videon så ser Justin så kär ut i den där tjejen? och det är ju bara fake.



Jelena har ju hängt med varandra i nästan 3 är och såklart kan dom fakea deras förhållande. För att å Selena kändare. Och eftersom hennes mamma vill bli skitkänd från första början på Selenas kärriar så tror jag det var därför hon tog kontakt med Justin's manager Scooter -.- Och om hon krossar han's hjärta så kommer 12 000 000 miljoner Beliebers krossa henne!



Vad tror NI på hela Jelena-grejen? :)

2011-08-19 @ 00:33:19

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?