2011-04-23 | 18:52:39

Kategori: övrigt

SVAR PÅ TAL

Anonym om Alfredo la upp denna bild:
Det är Selena för det har kommit bilder på deras ansikte från pappas. Fattar du? :)
IP:
22 April, 21:50
anonym om Interljuv i singapore:
Hej! 
jag måste bara fråga.. det är så att min ''kompis'' säger att hon har biljetter till en Justin Bieber konsert i malmö nu i augusti? måste bara försäkra mig om att hon ljuger.. för han har väl inte ens nämnt att han ska till sverige? skulle vara väldigt tacksam för svar.. 

eran blogga är riktigt bra btw! läser den varje dag..
IP:
22 April, 11:59
junie om Alfredo la upp denna bild:
Hej ! Älskar verkligen din blogg :D <3 Vill du ha ett länkbyte med oss kanske ? ;)
IP:
22 April, 10:45
Linnéa om Konsär i Singapore:
Vill inte va taskig vill bara påpeka att det stavas konsert och inte konsär, ta inte illa upp ville bara säga det :D
IP:
21 April, 19:38
Anonym om Alfredo la upp denna bild:
Joo jag tror att det e selena för det finns bilder på nu när han är i malaisya(stavning?)där han håller hand med selena med den där kepsen :)
IP: 


Anonym1: Jag vet att det finns nya bilder dom, men på samma ställe? :o

Anonym2: Det fanns rykten att han skulle komma i Augusti, Men nej inget man har hört från Globen elr universal music. Så jag tror inte det annars skulle hela svenskac beliebers bli överlyckiga! btw Tack så mycket!

Junie: Självklart, kan jag länka

Linnea: hmm....ofta? Jag brukar se på andra ställen att det står konsär, så jag tog med det, och jag vet inte om det är så eller inte. Men iaf takc för att du sa!

Anonym3: aa jag vet, men de behöver inte vara Selena bara för de :o? Det kan ju oxå vara hans mamma elr nån, skit samma -.-




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?