2011-04-17 | 13:23:44

SimonC:Justin Biebers ett bra exempel på någon som har X Factor

simon-cowell-x-factor-320.jpg

Simon Cowell har bollen i rullning "X Factor " auditions (trots att spela tystlåten omvem som domare kan vara). Han berättar Buzznet om saker han ser i tävlande för showen.

"Det är väldigt svårt att skriva ner i ord vad som gör någon speciell. Men när de går irummet kan det vara närvaro, kan det vara deras röst, kan det vara de effekter de har andra människor, säger Cowell. ". X-faktorn" Jag antar att Justin Biebers ett bra exempel någon som har Men du känner igen den när du träffar honom eller om duser honom utföra, och som jag sa, han har den otroliga effekt hans fans - och detbetyder att han har det. Och jag har sett andra människor i hans ålder ser nästanidentiska med honom som inte har det. Det kommer inifrån tror jag."



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?