2011-04-04 | 13:02:48

Kategori: övrigt

Selena..?

SHITTT!!!! VAD ÄRE MED HON? HON VILL BLI LIKA MILEY!!!!
Justin förtjänar inte en som hon! utan Justin förtjänar ett perfect fan <3

Postat av: Jessie

det är bara selena på den första högst upp, resten är fake, och det ser man tydligt :)

2011-04-04 @ 17:52:49
Postat av: elin

men asså herregud, justin älskar ju hon! kan du inte sluta skriva ut såna där saker om att du inte gillar någon eller nå sånt på bloggen? jag tycker hon är bra åde jag gillar henne å sånt! och du vill ju kanske inte att andra ska skriva att dom hatar justin (jag vet inte) men asså det är ju samma sak för såna som gillar selena? så kan du snälla sluta skriva sånna saker på bloggen?

jag skriver inte att du ska sluta gilla hon men sluta skriva det på bloggen? gör justin glad!

annars så gillar jag bloggen :)

2011-04-04 @ 23:00:52
URL: http://eliinpe.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?