2010-09-21 | 18:04:15

Hon är Justin Bieber's nya kärlek @MSN

 

Hon är Justin Biebers nya kärlek

Är det ljudet av tusen och åter tusen krossade hjärtan vi hör? FlickfavoritenJustin Bieber har nämligen hittat kärleken.

16-åringen har setts kyssa den jämnåriga sångerskan Jasmine Villegas i baksätet på en bilVeniceLos Angeles, rapporterar TMZ.

Den unga brunetten agerar förband åt Justin under hans pågående turné och medverkar även i videon till hitlåten ”Baby”.

Det har tidigare cirkulerat kärleksrykten om Justin och Jasmine, men när det begav sig hävdade de att de bara är ”riktigt grymma vänner”.

Nyheten om kyssen kommer bara en vecka efter att Justin gjort ett stort utspel i MTV och hävdat att han definitivt är singel samt att han anser att ”flickor innebär problem” för killar hans ålder.

hahahaha vad sa jag?

Asså först och främst FUCK UUUUU JUSTIN !! jag vill inte bli ihop med han men jag vill inte häller att han ska va ihop med nån, Asså överdrivet jag hatar henne!!!

källa: msn.se

 

Posted By Diana



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?