2010-11-18 | 17:50:27

Justin Bieber har ADD

Justin diagnosen sig med Attention Deficit Disorder, och bekände att han kämpar för att fokusera på något i mer än fem minuter åt gången.

Justin Bieber tycker det är något annorlunda med honom. Visst, han är en fantastisk sångerska, begåvad dansare och han är super gullig - men Biebs är övertygad om att han är en av två miljoner tonåringar i USA som lider av ADD.


Den 16-årige, som aldrig har fått diagnosen villkoret, beskriver det som ett "litet fall", men medger att skolan handledare som följer med honom på turné har att strukturera klasser just för att tillgodose villkoret, som får honom att tappar fokus och blir lätt distraherad.

Justin berättar brittiska tidningen The Guardian, "Jag har en liten fråga om ADD. Det är självutnämnd. "

"Om jag inte förstår något, och jag är uttråkad, jag vet inte uppmärksam, så min lärare har för att verkligen göra det roligt för mig, säger han. "Varje timme han har att ge mig en fem-till 10-minuters paus. Men efter pausen, jag kommer tillbaka in i den. Jag ska vara bra. "



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?