2010-12-24 | 02:11:14

Diddy och Justin spelar in en ny låt !

Diddy and Justin Bieber

tisdag kväll var MTV News om hand när Justin Bieber upptäcktes om spår Diddy's studio i New York City.


"I studion blir kreativ", skrev han. "Fick just för att visa luv till min storebror @ iamdiddyoch hans nya album" Last Train till Paris. ""

Biebers chef, Scooter Braun, förklarade för oss att popstjärnan hade en idé om en låtsom han behövde för att " bort av hans bröst", och att Diddy's studio är som ett andrahem för tonåringarna superstjärna.


MTV News var tillbringat dagen med Diddy, som precis släppt sitt Last Train To Parisalbum. Även om rap mogulen nästan aldrig slutar att fungera själv, klagade hanskämtsamt om Bieber är för upptagen för honom dessa dagar.

"Tja, jag menar, du försöker att få kontakt med mig genom alla mina samarbetspartnersoch vad inte, men du aldrig riktigt fick mitt nummer, så du ha mitt nummer?" den16-åriga svarade.

Efter ett utbyte av telefonnummer, gjorde Diddy Bieber en officiell medlem avDiddy-smutsiga pengar och gav honom och Braun koncernens officiella Varsity jacka."Gå och hämta albumet. Everybody om du är någon du ska hämta på albumet," Biebersade stödja Last Train.

"Det kommer bli den största album du någonsin hört, tillade han senare. "Everybody'spå detta album. Gå och hämta det här albumet. Vi är ute."

"Jag har missat studion. Just att göra musik," Bieber tweeted senare. "Gjorde några braskivor i kväll. nu på väg att träffa min storebror @ usherraymondiv."

Bieber gick sedan för att ta i Ushers show på Madison Square Garden, senaretweeting, "storebror @ usherraymondiv dödade den MSG ikväll. ... Jag var tvungen att komma igenom och stödja # familj."

Källa: MTV




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?