2010-12-04 | 22:44:56

Burnham berättar hur dom har haft det medans Justin är borta

Burnham är konvalescens efter hoppade av Justin Biebers My World Tour, och killarna har gett oss en smygtitt på alla bakom kulisserna-åtgärder med egna personliga turné dagboksanteckningar.

I sin nya blogg, Vermont trion pratar om allt från deras turné buss till den mat de har fått på vägen, men en av de coolaste historierna är från Andre. Han säger att han och Jasmine Villegas lånat en av Justins Segways och hade skitkul med den medan JB var inte runt.

Vad har de gjort med den? Du måste fortsätta läsa för att ta reda på. Få insidan scoop och bläddra i den killarna personliga turné bilderna nedan. Behöver du läsa musik? Kolla Burnhams senaste singel "Catch Me If You Can" påiTunes nu.
Forrest: En av de visar jag sett fram emot mest är utställningen i Boston. Vår mamma och systrar kom ut till att visa tillsammans med massor av familjen. Vi kunde inte passa alla på bussen! Och vår buss är 45 meter lång! Ett av problemen med att visa var dock att för att få till bussar från arenan, Hade vi att gå ut till där alla fans väntade och göra en galen bindestreck för det. Det var riktigt kul att komma till bussar som natten!

André: Tour Minne av dagen: När jag är säker på att ni alla vet har Justin Segways han rider runt på. Jo häromdagen Jasmine och jag lyckades på något sätt att få tag på en! Segways är bomben! Det är den bästa känslan i världen att kryssning längs i lokalen och väva in och ut all utrustning! Jag dras till och Jasmine på skateboard! Det bästa är att vi inte hamnar i trubbel, även när jag kraschade det!

Alex: Vad händer! Det har varit en riktigt cool vecka! Dessutom var det väldigt upptagen! Vi gjorde några radio-och TV-intervjuer i Philly och Jersey som var riktigt roligt! Jag hade min första egentliga Philly cheesesteak. Jag tillbringar större delen av min lediga tid i restaurangbranschen när vi kommer till arenorna. Maten är awesome! De lagar mat allt färskt och det är där alla hänger. Om du vill ha några samtal, bara gå till matsalen! Jersey var också en av de visar att jag blev nervös för! Alla var där från Island Def Jam och jag ville inte röra till! Jag behövde inte vara nervös ändå! Det var en fantastisk show! Jag kan inte vänta på Atlantic City! Skulle vara fantastiskt!



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?