2012-01-13 | 21:36:17

Svar på tal

KommentarTid
Elsa om Svar på tal:
Aa yalla säg, vem är jag?

Han blev sårad för folk som kalla han för "tjejig" och du är en av de som tyckte det. Och du kallar dig själv för en belieber? 

Ett tips, erkänn inte sånt på bloggen för då blir ju människor pissed off.

OCH JAG VILLE VINNA TÄVLINGEN!
IP:
Det finns bara typ 3 tjejer som typ gillar Justin, och det kan inte vara Sana...så du börjar nog på "M" elr "O"
Men tror inte att "M" skulle skriva sånt som du gör nu,,,, så ja du kan vara O....
Han blev ledsen för att Beliebers tyckte att hela photoshooten fick honom att se bög ut, Jag sa bara att tröjan var bögigt, men jag tog det ALDRIG  seriöst, liksom VEM FAN BRYR SIG VAD HAN HAR PÅ SIG..herrgud?!
och du var INTE ens med i tävligen!!!!

Postat av: Elsa

Jag är inte O eller M, asså slösar inte min tid på dig.



JAG VAR MEEEEEEEEED! -.-



JAG ÄLSKAR JUSTIN MEST I VÄRLDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN HAN ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-13 @ 21:45:28

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?