2012-01-13 | 19:59:36

Svar på tal

KommentarTid
elsa om Till Elsa...:
Haha jävla saga, jag känner henne tro mig idiot. Vem har sagt att "elsa" är mitt riktiga namn? Jag går i Dianas klass och hon borde inte få driva en bieber blogg om hon kallar han för bög. Sjuka skitidioter

CIAO!
IP:
och, om du går i min klass? Du känner mig fortfrande inte, du vet bara vem jag är. Och jag tror vem du är....men jag sa aldrig att han var bög, bara att tröjan han hade på sig var bögigt....men who the fuck cares, JAG ÄLSKAR JUSTIN NOMATTER WHAT!  -.-

Postat av: Elsa

Aa yalla säg, vem är jag?



Han blev sårad för folk som kalla han för "tjejig" och du är en av de som tyckte det. Och du kallar dig själv för en belieber?



Ett tips, erkänn inte sånt på bloggen för då blir ju människor pissed off.



OCH JAG VILLE VINNA TÄVLINGEN!

2012-01-13 @ 20:12:57

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?