2012-02-04 | 14:27:32

Svar på tal

KommentarTid
faaan om Justin är nominerad i som "Worst Album":
Ha.ha... Lätt att jag ALDRIG läser denhär bloggen mer, för det första SUGER den men jag har vart snäll och läst den andå och liksom tänk att: aja, ni är beliebers och det är det som räknas men så skriver ni såhär om 1D.. HAHAHA MOGET!? jävla idioter..
IP:
1. Jag sa aldrig nåt dumt, jag skrev inget illa mennat, Mellan Justin,gaga och coldplay föredrar jag att 1D får flest röster...
2. Ingen har bett dig att läsa bloggen när du inte ens är en Belieber
Im done...

Postat av: Anonym

Hahah come on, ingen har ändå tvingat er att läsa bloggen.

Och om ni gillar båda så gilla dom, det gör Beliebers inget, Men att man lämnar Justin för dom tycker jag är bara fegt.

Lovar att ni kommer vara Beliebers tills ni dör, men nu går ni över till dom.



Diana har inte sagt något om dom. Bara att man kan rösta på dom på one direcktion istället för dom andra och det är hennes val. Hon kanske gillar dom andra mer än one direcktion. Inget fel med det.



#NOHATE

2012-02-04 @ 14:56:00
Postat av: Anonym

Hahaha, och vem har sagt att jag inte är en belieber, mer belieber än du iaf.. ;)

2012-02-07 @ 22:12:13

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?