2012-02-22 | 19:33:01

Svar på tal

KommentarTid
Wilma om Svar på tal:
Nästan varannan inlägg här handlar om att beliebers lämnar Bieber. Okej vad sorgligt, men man får väl fan gilla vem fan man vill? Ni har inget liv som sitter bakom en skärm och typ kommenterar "omg 2 till fans som lämna Justin för 1D", man kanske har ändrat åsikt om Justin eller bara har vissa perioder då man är besatt av nåt annat än just 1 person? Och personen har väl rätt att skriva att 1D's kändiskap påminner om Justins, det är INGET fel på det. Den här bloggen handlar inte om Justin längre, bara om beliebers och directioners och varför beliebers lämnar bieber för att bli directioners. 

Du får svara på min kommentar, eller om någon annan har nån åsikt för jag vill gärna höra allt! #Nohate
IP:
övedriv inte, det är inte alls så...+ Personen menna att deras fans växs så snabbt som Justin blev känd, vilket är det påminns inte, det var bara en diss till Justin och Beliebers.
Jag lovar att så fort Believe har kommit ut eller om Justin gör slut med Selena kommer vissa Beliebers att komma tillbaks.....men grejen är att jag är bara rädd att mer och mer Beliebers lämnar Justin för 1D så att Justin blir mindre känd, jag har sett sjukt många Beliebers bli till 1D fans....:(

Postat av: wilma

Oavsett hur många personer som "lämnar" justin så kommer han aldrig att bli mindre känd. Vet man vem han är glömmer man inte det, man kanske slutar gilla han men man VET fortfarande vem han är- då är han lika känd som innan.



BTW HOPPAS ATT SELENA OCH JUSTIN GÖR SLUT :D

2012-02-22 @ 20:14:59

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?