2011-09-15 | 13:12:19

svar på tal

KommentarTid
RT om Jasmine V snackar om Selena on Justin? :o:
Vrf hata Jasmine? Och allt hon säger menar hon inte om Justin -.- Det är din åsikt men ändå så är jag på Jasmines sida för man är inte syster/bror till någon och sen några månader senare tillsammans? Wierd...Snälla hata inte Jasmine för hon har inte gjort något och hon är en helt underbar tjej :) Hppas du inte tog illa men att hata någon man inte känner är ett starkt ord..
IP:
Asså du förstod mig inte! jag skrev "hatade" så förr när hon va med justin gillade jag inte henne! Men nu så gillar jag och inte gillar hon så mycket, men jag gillar på nåt sett hon, hennes musik och hennes utseende (stavning)
Och jaa, jag vet!!! Det var därför jag gillade inte henne från hela början asså Selena!
Asså tycker det var dåligt att bara säga så, lixom neversaynever! haha
men ändå jag har börjar acceptera deras förhållande och gillar dom!
-
och när jag säger hatar då mennar jag "gillar inte"
För när jag säger hatar så mennar jag inget starkt med det utan bara sådär


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?