2011-09-29 | 18:05:46

svar på tal

KommentarTid
SARAH HAHA ELLER? om svar på tal:
DIANA DU ÖVERDRIVER FETT Mycke på texter.. Liksom lägger upp bilder på justins kalsonger :( hans rumpa syns juh! Hallååååå?! O du skriver att hans tröja e sexig. Du känner mig i skolan, och jag älskar dig men kom igen. Du e typ 10 år :S Han e 17!!!!!!!!!!!!!1 Men älskar dig dianiiiii<3 Bli inte sur på mig fast sana e min bästa vän.
IP:
haha vem är du? vet inte? lol
Och vadfan är det fel med det justins kalsonger?! Lixsom det är en Belieber grej, vissa har det som profil bild! Och vad är det för fel att säga hans tröja är sexigt? tänk om jag tycket det?
Och jag är 14 år, vi skulle inte gå  samma skola om jag var 10 år -.-
....och, och om sana är din bästa vän?
Men snälla säg vem är du?!

Postat av: Anonym

Du vet att du kan söka upp hennes ip adress va? det e bara att söka på google =)

2011-09-29 @ 21:44:28
Postat av: Anonym

ÄNDRA INTE PÅ DITT SÄTT ATT BLOGGA PÅ DIANA!!! DU BLOGGAR HELT GRYYYYMT,OCH HANS KLASONGER ÄR JU SEXIGA SOM IN I HELVET, SÅ VF NT LÄGGA UPP DET PÅ BLOGGE LIXOM!!?? du e klart min favvo bloggare.

2011-09-30 @ 19:02:19

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?