2011-09-13 | 12:49:15

Kelly Rutherford: “I Want Justin Bieber On Gossip Girl”

 

 

Nån här har fått Bieberfever!

Kelly Rutherford har fastställt en öppen inbjudan till Justin ska visas på sin hit tv-showGossip Girl.

Skådespelerskan, som spelar den manipulativa Lily van der Woodsen, har gått tillbaka till arbetet på New York som efter hennes sommar paus och säger att hon skulle älska att ha Baby sångaren som gäst stjärna.

"Det skulle vara bra att ha Justin på showen, det skulle vara så kul, vill vi gärna ha honom," sade hon till Star magazine.

"Jag tycker att han ska utföra. Jag tror att om han utförde på showen det skulle vara bra.Men jag är säker på att han är en bra skådespelare också så uppenbart vad han ville! "

Kelly tog Hermes till Dolce & Gabbana Mode s Night Out Event i the Big Apple torsdagkväll så hon kunde få ett foto taget med Bieber som också var närvarande.


"Jag tror det skulle vara en cool möjlighet för honom att träffa Justin," Kelly delade och tillade att minne skulle bli stor när hennes son är gammal nog att uppskatta det och även hon såg fram emot att träffa popstjärnan för första gången .



OMG JAG SKULLE DÖÖ OM HAN VAR MED!! ÄLSKAR GOSSIP GIRL!!

ED WESTWICK!!!! <3




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?