2011-09-21 | 19:40:07

Justins sena samtal med kendall Jenner!!



Justin, 17, har hållit kontakt med Kim Kardashians syster Kendall, 15, bakom Selena rygg.

Justin och Selena Gomez är kär, men källor nära sångaren säger att han kanske inte är känslomässigt trogen mot sin tjej - inte om hans nattliga telefonsamtal till modellen Kendall Jenner är någon indikation!

"Justin ringer Kendall mycket, och det hela började när Selena åkte på turné," en källa nära Kendall säger. "Justin är helt förälskad i henne. Han var förälskad i kim nu, men han besatt av Kendall nu. Hon är het!"

oki om hon blir hans nästa flickvän så kommer jag att döö!!! Asså ugh!! asså jag gillar inte khardashians så mycket... bara lite khole, kolla på hennes show förut. Jag tror att många av Beliebers skulle inte gilla det..men det kan oxå vara rykten!
Jag hoppas de inte blir ihop senare!! Vad skulle du tycka om de blir ihop, Beliebers?
#Nohate



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?