2011-09-10 | 08:48:36

Justin: jag vill gifta mig när jag är 25 och jag är inte redo för att flytta in med Selena

Justin har alltid sagt att han vill gifta sig ung, men nu är han faktiskt pin-pekade en date!Tror du han kommer att vigas med Selena Gomez?
Trots att han är en av de mest framgångsrika tonåringar i världen, allt Justin Bieber verkligen vill ha en egen familj! Den 17-årige rockstjärnan öppnade nyligen upp i två olika intervjuer och avslöjade några överraskande nyheter - han är redo att knyta knut och bosätta sig förr än senare!

När han tillfrågades av WWD där han ser sig själv under de kommande åren, räknat Justin enligt uppgift på fingrarna innan han svarade med detta:

"Ja, med 25 eller 26, vill jag se mig själv, vill, gifta eller börja leta efter en familj. Jag vill vara en ung pappa. Jag vill kunna ha gjort vad jag ville göra - att bli framgångsrika, att göra en film eller vad som helst. Men om tiden är rätt, vill jag definitivt att vara gift med 25. "

Han tillade snabbt: "En sak - jag är inte ute efter att gifta sig nu."

Justin mamma, Pattie, var bara 18 år gammal när hon blev gravid med sin son, så det är inte förvånande Justin vill bli en ung pappa - vi bara undrar om han hoppas det kommer att hända med hans flickvän, Selena Gomez, som han säger sig kommer inte att leva med tills "efter äktenskapet."

"Jag vet inte. Det känns som om det händer, det händer ", sade han Life & Style på Dolce & Gabbana är Mode är Night Out event i New York 8 september. "Just nu är jag bara fokusera på min musik, och jag känner att det kommer ganska bra. Jag tror definitivt i äktenskap - men inte någon gång snart. "

Tror du att Justin är orealistiskt att vilja gifta sig med 25, eller tror du det är en bra ålder?Vem tror du att han ska gifta sig?

Källa: hollywoodlife.com





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?