2011-11-30 | 00:17:24

Kategori: övrigt

Vill du vara gästbloggare?

Hej några Beliebers som är intresserad av att vara en gästbloggare?
Regler för kunna vara gästblogga
'
* Måste kunna hur man gör ett inlägg
* Bra texter, kunna förstå
* Måste upptaterna max 5 inlägg per dag
* Jag måste lita på den så att den inte tar bloggen, t.ex förstör eller tar bort den
* Inte ge ut  privata information till någan annan!
'
Jaa..jag tror det var allt! Men jag hoppas att jag kan lita på er som vill blogga här!
Jag skulle verkligen bli ledsen om nåt hände med denhär lilla bloggen!
Om du är intresserad så skicka ett mejl till [email protected] och skriv lite att jag kan lita på dig och lite om dig!
Max 1-2 gästbloggare!




GLÖM INTE ATT VARA MED OCH TÄVLA!


Postat av: Saga

Har en fråga.. Om man är gästbloggare, blir det mindre chans att man kan vinna tävlingen då?:(

2011-11-30 @ 15:33:23
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?