2011-11-03 | 01:16:38

svar på tal

KommentarTid
Elsa om JUSTINS IDOL ÄR SVENSK!:
Jag skulle gärna vilja ha ett svar på min förra kommentar :)
IP:
asså förlåt men jag har sett samma blogg IP på andra kommentarer, till ex. som Nånsomesmartnogförattinteskrivamellanrum ? :S
Jag vet direkt inte om flera personer kan ha samma blogg ip men #Justsayin

Postat av: Elsa

Tror att personer kan ha samma IP, för JAG är VERKLIGEN inte Nånsominteharmellanrum eller va personen nu heter för jag ÄLSKAR justin mest i hela världen!!!!!! Men tycker bara att eftersom du äger bloggen så ska du vara den lugna och snälla och inte skriva elaka kommentarer i svar :)Jag är 17 år så förstår ifall de inte e lika lätt för dig o vara lugn, men de va bara ett tips! Man får fler anhängare me en bra attytid ;)

2011-11-03 @ 12:00:46

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?