2011-11-18 | 21:51:21

TÄVLING PÅ BLOGGEN!!!!

Nu är det dags för Bieberlands första tävling!

Allt du behöver göra är att
* Länka bilden som är ovan och lägg det på din blogg/facebook/tumblr eller vad som helst som funkar

* Skriv sedan vilka priser du helst skulle vlija vinna och skriv namet på priset (t.ex Jag skulle helst vinna Pris 1,3,4, du behöver inte om du inte vill men blir bara lättare för mig) och skriv oxå varför du vill vinna och hur Justin har påverkat dig

* Komentera sedan det med länken på det du har gjort

Lugnt! Om du har inte nån av dom eller kan inte lägga upp det nånstans så är det bara att kommentera dirket om varför du vill vinna och hur Justin har påverkat dig. och vilket pris du vill helst ha!

OBS TÄVLINGEN ÄR EJ BESTÄMT NÄR DEN AVSLUTAS JAG ÅTER KOMMER MED DET!

Pris 1 = JB ring
Pris 2 = JB örhängen
Pris 3 = JB set
Pris 4 = JB dagbok
Pris 5 = JB glitter pennor
Pris 1
Pris 2
Pris 3
Pris 4
Pris 5
Jag hoppas verkligen att priserna duger och att det är många som är med, och lockar till flera invånare på bloggen haha <3 Men en sak måste jag säga jag önska att alla kunnde vinna, det kommer verkligen bli svårt för mig att bestämma 5 vinnare tro mig! :/

Postat av: Fanny

Jag skulle helst vilja vinna JB ringen... Jag skulle vilja vinna för att jag har nästan inga JB saker för jag har inte råd för jag måste köpa dom själv... Justin har påverkat mej för att han aldrig gav upp, att han bara fortsatte tro på hans karriär.. och sen så är han ju snäll mot ALLA till och med haterz han bryr sej inte om vad alla andra säger för han vet själv vad han gör och hur han gör det och att han gör sakerna rätt. När han har ledig tid så går han till sjukhus för att träffa barnen där som inte kan gå på hans konserter så sjunger han för dom där och ger dom saker och gör dom lyckliga :) Det gör mej glad.. Och att han donerar jätte mycket pengar till fattiga länder m.m... Hans musik har hjälpt mej igenom mycket.. Utan han och hans musik skulle jag mått jätte dåligt nu! Därför har han påverkat mej... Och sen är det ju oxå för han är så galet snygg oxå :P

2011-11-19 @ 07:46:59
URL: http://thailandelva.blogg.se/
Postat av: Fanny

OJ juste... http://thailandelva.blogg.se/2011/november/jb-tavling.html#comment där är innlägget oxå :P <3

2011-11-19 @ 07:48:09
URL: http://thailandelva.blogg.se/
Postat av: Becka

Åååå shiit! AAa det fins ju massa saker som justin har påverkat mig på! Justin är en underbar människa och han har berkligen KÄMPAT för sin kärriär! Det får mig att tro på mig själv, att allt går om man bara vill! Mitt liv känns enklare och bätre när justin finns! Om jag är ledsen så tänker jag på justin och då blir man genast gladare! Den här tävlingen är ju jätte bra! och det är bra för då visar folk hur mycket jusin betyder i sina kommentarer! Jag skulle nog helst vilja vinna nr 4 men det går ju såklart bra med dom andra sakerna också! Justin du betyder såå sjukt mycket för mig om du inte fanns så skulle jag seriöst varit en tråkigt och ledsen människa! Justin du bryr dig verjkligen om andra, du bryr dig om dina beliebers! I LOVE U JUSTIN! Hot lips dirty hips nice ass high class sexy smile bieber stile, love for justin

2011-11-19 @ 09:46:42
URL: http://eckie.blogg.se/
Postat av: ayhan'

Jag skulle vilja ha justin bieber ringen. Asso varför jag skulle vinna? hmmmm.. jag har ALLTID vart en belieber asso jag har vart det sen 3 år sedan och jag lyssnar alltid på hans musik, han har påverkat mej på många olika sätt men t.ex som människa och hut jag är osv han har fått mej att bli en bättre människa det är typ svårt att förklara men han är snäll mot alla, beter inge illa osv det får en själv att tänka om hur man själv beter sig, och sen så när jag är ledsen,deppig elr nå då är det alltid han som jag tänker på ALLTID, han är den mest underbaraste personen som någonsin födds. Och ehm han får en att tro på sina drömmare och ALDRIG ge upp, ALDRIG, för det var så han gjorde. Allt blir bara enklare när justin är där och han har verkligen KÄMPAT för sin karriär asso han är för underbar går inte att beskriva. Jag älskar han så mycket att jag t.o.m kan sitta o grina för att jag aldrig kmr få han elr typ nå sånt. aa o asso skulle va sjukt kul, VERKLIGEN, att vinna den dära ringen ååååhhhhhhh hoppas but Never say never, right?

btw, jag har till o me fått haters gilla han t.ex som min kusin hon är ungefär 11-12 år o jag sa till henne såhär "Du vet bara han namn, men inte hans historia" aa o sen kolla vi på filmen & hon ÄLSKAR han serri hon ÄLSKAR verkligen han nu, jag ba "Vad vare jag sa, man kan inte hata en sån person"

2011-11-19 @ 10:14:10
URL: http://liitenmeentuff.blogg.se/
Postat av: Saga Forsberg

Hej! Fattar ni hur glad jag blev nu eller?:DD Jag var nyss med på en tävling på jbieber men förlorade. Jag var även med på justindrewbieber.blogg.se men förlorade, så jag verkligen HOPPAS på att det går bra den här gången. Never Say Never;)

Jag vill helst vinna pris 3 eller 4, fast vilket pris som helst går bra! (Helst inte örhängen för att jag är allergisk mot nickel, kan bara ha guld örhängen).



Jag skrev ju där uppe varför jag ville vinna, (Jag har försökt på en del bloggar, men vinner aldrig).



Jag började gilla Justin förra året, alltså då blev jag en riktig så kallad "Belieber". Och sedan filmen, alltså never say never så vet jag inte vad jag ska göra. Det är den mest underbaraste film jag någonsin sett.

Justin lärde faktiskt mig att aldrig ge upp, det är därför jag försöker med så mycket tävlingar.

Han har så mycket fina låtar, tex down to earth, born to be somebody och massor med fler. Jag älskar ju alla hans låtar!

Jag har blivit ganska mycket gladare, med hjälp av Justin. Förr så var jag väldigt tråkig, och ganska blyg. Men nu är jag inte så blyg och vågar säga vad jag tycker utan att få massa hat.

En tjej jag känner, hon gillade inte honom så värst mycket, men när jag satte på en del musik och never say never (Filmen) så har hon faktiskt börjat gilla honom.

Han påverkar många människor här i världen, nästan alla. Han gör sådan fin musik så det bara inte finns och jag älskar verkligen honom.

Han säger att alla är vackra på sitt sätt, och förr hade jag verkligen SÄMST självförtroende. Väldigt många i skolan säger typ att jag är störd, och cp för att jag gillar honom. Men jag säger bara vad jag tycker, vad är fel med det?



Tack för att ni har tävlingen, hoppas på att det går bra:)



2011-11-19 @ 10:33:10
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Saga Forsberg

Förresten har skrivit det på twitter och bloggen! (http://bieberlaugh.blogg.se/2011/november/tavlar-hos-bieberlandbloggse-dddd.html#comment) <-----

Inlägget på bloggen;)<3

2011-11-19 @ 10:39:21
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: nika

åhh guuud vad jag har längtat till såna tävlingar. tkr det blir lättare och skriva här på kommentaren! jag skulle hälst vilja ha jb ringen! har alltid väntat på att just NI ska göra en sånhär tävling eftersom jag läser bara er blogg och justindrewbieber fast man har ju aldrig möjligheten dära. Justin bieber har påverkat mig på väldigt måga olika säätt,jag kan nt sluta tänka på honom! vrf jag gillar justin bieber är för att han är så omtänksam han älskar alla sina fans och jag har aldrig sätt någon som honom bry sig om andra! jag skulle vilja ha jb ringen eftersom jag har försökt leta efter sån fast hittar nt någonstans! ni vet verkligen nt hur mkt jag vill ha denna pris! jag skulle vilja ha de andra saker men ringen har jag försökt få tag på LÄNGE! jag har aldrig gillat någon så mkt som jag gillar justin! om du vill lägga till mig på facebook så heter jag : nika sigaroudi och jag är vän med sana bara så du vet! :)

hoppas jag vinner <3

2011-11-19 @ 11:02:25
Postat av: julia

1. Ni borde göra kommentarerna "osynlyga" på detta inlägg så ingen kopierar av andra...



Jag skulle helst vilja vinna ringen. Då kan jag gå runt med den HELA TIDEN och visa upp att jag är en belieber ! En äkta belieber. Justin har påvärkat mig så mycket. Han har lärt mig att aldrig ge upp å att drömma stort. Ett tag hade jag det ganska svårt här hemma... Men han hjälpte mig genom det. Jag lyssnade på Down to earth tusen gånger eftersom det handlade om hans föräldras skilssmässa och ja.. Ni kanske förstår. Han gör så grymt fina saker. Han klipper lixom inte sitt hår,säljer å behåller alla pengar för sig själv. Nej han fick 40 000 dollar för de och gav bort till olika fonder. Ja o sen hans musik och att han är jävligt fin :) ♥



http://jlas.blogg.se/2011/november/im-in.html#comment

2011-11-19 @ 11:58:34
URL: http://jlas.blogg.se/
Postat av: sayna

Min syster Nika borde vinna, hon har verkligen letat efter den där ringen i hundra år!! Hon älskar Justin sååå mycket, och när hon fick reda på den här tävlingen så grät hon av glädje. Hon älskar eran blogg också, så jag skulle bli huuuur superduper glad som helst om hon vann! Hon fyller år idag också :)<3

2011-11-19 @ 12:49:08
Postat av: linnea

Hejm jag skulle verkligen vinna JB-ringen!

Pris 1!

till min bästa vän, för hon älskar Justin så himla mycket. Det gör såklart jag med men, hon har haft det väldigt jobbigt den senaste tiden. Så jag skulle vilja vara en bra bästa vän, genom att vinna denna till henne.Om ni vill göra hur Justin har påverkat mig så har han fått mig att tro på att mina drömmar kommer kunna uppfyllas! och jag älskar honom så mycket och kommer alltid att göra :)



länk till min blogg, inlägget där jag lägger ut bilden!



2011-11-19 @ 13:02:25
URL: http://linneabieberbigseth.devote.se
Postat av: linnea

Hej, jag skulle verkligen vinna JB-ringen!

Pris 1!

till min bästa vän, för hon älskar Justin så himla mycket. Det gör såklart jag med men, hon har haft det väldigt jobbigt den senaste tiden. Så jag skulle vilja vara en bra bästa vän, genom att vinna denna till henne.Om ni vill höra hur Justin har påverkat mig så har han fått mig att tro på att mina drömmar kommer kunna uppfyllas! och jag älskar honom så mycket och kommer alltid att göra :)



länk till min blogg, inlägget där jag lägger ut bilden! : http://linneabieberbigseth.devote.se/blogs/14142337/bieberland-taevling-d.htm#WriteComment



Ps: e samma person som gjorde kommentaren ovanför!



2011-11-19 @ 13:07:32
URL: http://linneabieberbigseth.devote.se
Postat av: selma

min kompis mirjana borde vina för hon älskar justin såå mycket och hon vill så gärna ha ringen , hennes liv är svårt nu för hennes familj är lite hård mot henne och det ända hon gör ör att lysna på justins musik justins musik har gett henne styrka och hennes gfamilj säger att det ända hon bry sig är justin men det är lite roligt för hon är bäst i klassren så det skulle betyda mycket för henne att vinna ringen så snälla jag vill hjälpa henne men jag har inte pengar att köpa något med justin på och hennes familj vägrar :'(

2011-11-19 @ 13:13:02
Postat av: Hanna

Min blogg -- > http://msptezzan.blogg.se



Jag skulle jätte gärna vilja vinna Pris 2 eller Pris 4 :)



Jag älskar Justin och han har verkligen inspirerat mig att kämpa tills man når sitt mål. Att stötta välgörenhet och inte bara vara självisk utan också tänka mycket på andra.. Jag älskar Justin också för att han har ett väldigt stort hjärta och en väldigt fin själ. Jag stöttar honom igenom allting och även om han får en ny flickvän eller klipper sitt hår eller vad det nu kan vara så älskar jag honom exakt lika mycket för det. <3 Jag är stolt över att kalla mig själv en äkta Belieber och om någon sprider hat över honom så stöttar jag Justin och försvarar honom .



Jätte fin blogg förresten :)

2011-11-19 @ 13:41:50
URL: http://msptezzan.blogg.se/
Postat av: jossan bieber

Min tumblr: http://www.tumblr.com/blog/styleslover1d



Pris 1 eller 4 :)



Justin räddade mitt liv, bokstavligen. Jag har vart med om mkt och var så nära att ge upp, kände som att jag inte hade nåt kvar att leva för. Men sedan kom Justin in i mitt liv och förändrade allt, han är det bästa som hänt mig, utan honom skulle jag inte sitta här idag! Han är min insperation, men framförallt är han min skyddsängel! :') Finns inga ord som beskriva hur tacksam jag är över allt han gjort och hur mycket jag älskar honom!

2011-11-19 @ 15:53:41
URL: http://www.tumblr.com/blog/styleslover1d
Postat av: Emilija med J.

jag skulle vilja vinna JB ringen, alltså pris 1. Jag har en sak som har med Justin att göra, det är en affich (stav?) vi har inte råd med något, och får inte så mycket i veck/månadspenng, så kan inte köpa det själv heller, och sen så älskar jag ringar.. brukar låna av kompisar hihi.

Hur Justin har påvärkat mmig ?

Ja, han har fått mig skratta, han har fått mig le, han har också fått mig att gråta, fast på ett bra sätt. Men det bästa, han har fått mig att tro på mig själv,har hade så grymt dåligt självförtroende, och det blev inte bättre när mina föreldrar skilde sig för någon månad sen eller att mina närmaste vänner försvann. Jag satt varje kväll och tittade på affichen på honom och pratade med honom utan att få något svar :p men ändå hjälpte det :) Men han är också min insperation, jag har lärt mig spela gitarr själv allt pga honom för jag satt och tittade på gamla video kipp på honpm på yt och då började jag också! alltså min insperation ! Han är helt underbar, och hjälper en untan att han vet att jag ens exsterar..



direktlänk: http://bieberland.blogg.se/2011/november/tavling.html?_tmp=35befd22571b29d9d8d7b2f447a68b9518d39e62



/Emilija med J.

2011-11-19 @ 16:21:12
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Soma

Jag ska länka den på min tumlr som heter, somarastegar.tumblr.se

Och jag vill helst ha en 1:a men det jag gillar dom andra oxå skulle vara najs med de andra med men helst 1:a!:)

Anledningen till att jag vill vinna ringen är typ för att den är VACKER och för att alla mina outfits skulle vara snyggare med lite fina detaljer hehe du fattar vad jag menar!

Och typ Justin har påverkat mig väldigt mkt. Hans ord bara gör mig glad och får mig att tänka på livet lite mer ljusare och han får mig att känna mig vacker för jag typ känner mig inte så fin osååååå.. Och han är typ världens DRÖMKILLE. Han har fått mig att förstå varför det finns haters in the hood. Han har gjort mig stark när han visar hur jävla mycket han inte bryr sig om andras negativa åsikter. Han har gett mig vänner. Han har gett mig kärlek. Utan han skulle jag inte hata massa saker idag. Han har fått mig att älska mina vänner, familj och alla strangers out there.

och en till grej... han e skitsexig.. schhhhh!

2011-11-19 @ 16:30:44
URL: http://somas.myshowroom.se
Postat av: Julia

jag skriver en kommentar istället för bloggen, lättare för dig att kolla också. Men jag följer strömmen och säger JB ringen! Justin är en otrolig människa! sån god person! han vill att alla ska må bra, han vill göra folk glada, och han verkligen lägger tiden på att träffa fans. Och det göra han till en förebild, även för mig. han är en man ska se upp till, och det gör jag verkligen! han visar att man inte ska bry sig om vad andra tycker, vilket jag har lärt mig av honom! även att respektera folk. jag har inga JB saker alls, förutom affisher. Sen har ju han och jag samma initialer, som jag är mycket stolt över (justin bieber=JB julia blad=JB). kommer inte på nåt mer, men tycker det är viktigt med förebild, vilket han verkligen är!

2011-11-19 @ 18:46:14
URL: http://jjuliablad.devote.se
Postat av: Klara

Jo, Justin har påverkat HELA mig! Alltså, jag har haft det jävligt jobbigt och så. Jag var ihop med en jag verkligen älskade, men han var otrogen med min bästa vän, jag har blivit hatad av många mm. Mitt liv var kaos helt enkelt. Jag ville inte leva.. Men sen -för 2 år sedan- så hörde jag den där fantastiska rösten. Och jag ville bara höra mer! Det var Justin såklart. Jag satt 24/7 och lyssnade på honom. Han lärde mig "Never Say never" och att drömmar kan bli verkliga! Det var en så jäkla fantastisk känsla att för en gång, komma stolt till skolan och inte bry sig om alla kommentarer som slungades mot mig. Jag fick nya kompisar, som jag nu inte fattar hur jag kunde klara mig utan! Alla vi älskar Justin och om jag får någon av sakerna ska jag nog säga att vi ska dela på dem, som en kompis grej. :) Sakerna var verkligen fina! Om jag inte får nån, vart kan jag köpa då?? Jag skulle -om jag har turen att få- i sånnafall vilja ha ettan, trean eller femman :D Haha, det blir som en önske lista! Men puss och kram! :) Hoppas jag får nått ;) Tack för att jag får vara med och tävla! <3

2011-11-19 @ 22:57:08
Postat av: Lina Lindström

Alltså jag blev jätte glad när jag såg att ni har den här tävlingen jag har vart med på väldigt många tävlingar men aldrig vunnit. Fast Justin har ju lärt en att aldrig ge upp, Never say never!



Jag vill hälst vinna 3 eller 4 men jag skulle ju egentligen vilja ha allt.



För ungefär två årsedan hade jag det väldigt svårt och så. Var med i bråk och mådde dåligt typ varje dag. Men då fluttade en tjej in i min ålder i närheten där jag både. Och hon gillade Justin Bieber jag blev ett stårt fan. Och tack vare henne och att lyssna på Justin´s låtar så blev det mycket bättre och nu idag så mår jag bra varje dag.

Justin har hjälpt mig väldigt mycket på så sät.



Jag vill vinna för att jag älskar Justin Bieber och har aldrig vunnit något förrut.



Länk till eran blogg/ tävlingen från min blogg: http://myjustinbstory.blogg.se/2011/november/tavling-pa-bieberlandbloggse.html#comment

2011-11-20 @ 09:41:32
URL: http://myjustinbstory.blogg.se/
Postat av: Saga Forsberg

Tävlingen börjar bli stor.. Liten chans att jag vinner:( Men skulle vilja veta när det avslutas?:)

2011-11-20 @ 12:51:12
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Vivi Le :)

Jag vet faktiskt inte vilket pris jag skulle vilja ha mest, alla är så underbara. Liksom ringen är hur fin som helst, skola grejerna är hur nice som helst. Man kan gå runt och ha justin i sitt pennfack (haha lol), örhängerna är ju grymma, ja du fattar nog.

Varför jag vill vinna? Hmm . . dels för att han har påverkat mig så mycket. Jag erkänner att jag inte har varit en belieber sen han blev känd. Men jag har endå lärt mig så mycket på kort tid. Jag har varit en belieber i ca 1 år nu, endel tycker det är lite och endel mycket. Men hela det året har Justin lärt mig mycket, han har lärt mig mer än vad dom i skolan har lärt mig utan att ens veta om det. Han är en otrolig människa, han tänker så mycket på alla. Han får en att hoppas, att tro på sig själv. Han uppskattar allt så mycket och det har fått även mig att uppskatta saker mer. För vem vet när man förlora det. Jag har aldrig haft bra självförtroende men när jag läser alla hans tweets känner jag mig speciell, jag känner mig vacker för en sekund. Jag känner mig betydelsefull. Skolan har lärt mig mycket, som att räkna, skriva och läsa. Men Justin har lärt mig det viktigaste av allt. Han har lärt mig att hantera livet, han har lärt mig att man alltid ska vara stark och kämpa för det man tro på. Han har hjälpt mig att gå igenom så mycket med bara hjälp av hans låtar. Hans röst får mig alltid på bra humör och hans skratt smittar alltid av sig. Pågrund av honom har jag blivit en gladare och positivare människa. Jag känner inte Justin men endå känns det som om jag älskar honom, det känns konstigt att älska någon som man inte ens har träffat i verkligheten. Jag antar att du knappt orkar läsa mer så jag ska sluta skriva. Jag önskar att jag kunde skriva hela dagen, hela natten om hur mycket han betyder för mig men det kan jag inte för jag måste sova för det är skola imon hihi ^^ + att ingen orkar läsa det då haha. Nej men vad jag ville få ut i denna texten är att han har förändrat mig så mycket, på ett bra sätt såklart. Han är underbar, han är min idol. Jag ser upp till honom därför vill jag vinna något som ett minne av honom. Jag vill kunna spara det och visa det för mina barn, berätta för mina barn hur mycket han betydde för mig. Känner mig gammal för att jag tänker så. Men jag vill verkligen ha något att visa dom, lika bra att tänka på det nu innan det är försent. Aja nu ska jag sluta tråka ut dig med min text haha, den är rätt dryg men jag suger på att skriva mina känslor. Jag är inte bra på att sätta ord på känslor. Men tack för att du läste min text, det var gulligt gjort :D

(Btw jag har inte läst någon av kommentarerna eftersom att jag inte vill kopiera någon eller så men jag kanske har skrivit som någon nu iallafall? too bad isåfall. Men jag tycker du borde göra så att kommentarerna inte syns eller så. För råkar man läsa någons kommentar så kan man få inspiration och det är ju inte så trevligt om någon skrev av en)

2011-11-20 @ 23:10:30
Postat av: Robina

Jag vill helst vinna pris 3 :)



Justin förändrade hela mitt liv. Alla sa att han inte kunde göra det ... antar att de hade fel. Han har gjort så mycket för världen, hans musik når alla. Barn, vuxna, det är en universell sak. Jag är definitivt en belieber. Jag tänker på Justin som min storebror, han hälper mig att gå igenom tuffa tider. Mina föräldrar skilde sig när jag var ungefär tre, de bråkar inte men ibland säger de några ganska elaka saker om varandra. Det gör mig ledsen och arg. När det händer, lyssnar jag alltid på Justins låt "Down to Earth". Jag gråter och lyssnar på låten tills jag slutar. Det känns som att någon i världen äntligen vet hur jag känner. Det är svårt ibland. Jag älskar min familj och de är de viktigaste för mig. Utan dem skulle jag ha absolut ingenting. De hjälper mig följa mina drömmar och att never say never.

2011-11-21 @ 16:35:09
Postat av: Sofie

http://officialrealme.blogg.se/?tmp=21173831



Skulle bli så glad om jag vann :D♥

2011-11-21 @ 17:41:54
URL: http://officialrealme.blogg.se/
Postat av: Manal

Jag vill helst ha 3!

Jag älskar verkligen justin!

Jag har ändrat jättemycket i mitt liv. han är helt klart perfekt!

Eran design kommer inom kort!

2011-11-21 @ 19:43:13
Postat av: Emilia

Jag vill helst vinna ringen(pris 1) men de andra är jättesöta oxå.



Har gått med i massa justin bieber tävlingar men jag har alltid otur och vinner aldrig. Hoppas nu på lite mer tur.But dream big. Så. Vad justin har betytt för mig är rätt mycket. Det låter löjligt men jag har alltid haft dåligt självförtroende och aldrig vågat drömma för jag är så rädd att bli besviken så jag har intalat mig själv att inte drömma är bättre. Men justin har visat att allas drömmar kan bli verklighet om man bara kämpar för dem. JAg har ett allvarlig fall av Bieber fever. HAn är mitt allt. HAn gör mig glad när jag är ledsen. Hans musik får mig alltid att le. Älskar varenda låt.JAg var i italien den första november så fick då ställa kl på halv sex för att springa till ett grönsaks stånd för att ladda ner under the mistletoe på itunes. JA menar bara att i'll do anything for him.Mitt rum är täkt av planscher och tidnings utklipp av honom. Han har lärt mig att våga,han har lärt mig drömma, han har lärt mig säga never say never men han har även lärt mig älska. I love u justin Bieber

2011-11-24 @ 06:21:57
Postat av: Emilia igen

Jag har vart en bielieber i 2år rätt så exakt. Några av mina bästa kompisar ville inte va med mig längre för att de inte gillade justin. Men det hjälpte mig hitta sanna vänner istället. Jag är helt galen i justin han är snygg, sexy och helt underbar. JAg vet nog i princip allt om honom. Vilken favoritglass han har och vilken hans favoritmärke på skor är och såklart en massa mer. JAg har 47 appar med honom på min mobil inklusive hans tap tap och alarm klocka. JAg sparar ppengar till att kunna åka till usa och se honom. JAg kollar hans twitter var 5 min för att se om han kommer till norden. JAg twittrar honom hela tiden utan svar. VArje gång jag går in och det står justin bieber does not follow you blir jag jätteledsen. HAn är min inspiration och min förebild. Jag kan varje text och rap utantill och vilken sekund rappen börjar. Jag kan never say never utantill. HAr den på datorn,mobilen,dvd och ipoden. Mitt mobilskal är dekorerat med never say never och min plånbok bieber fever. JAg glömde min twitter i den förra men jag heter @MillidrewBieber. Justin forever in my heart. JAg är samma som i kommentaren över

2011-11-24 @ 06:48:52
Postat av: Emilia igen

Jag har vart en bielieber i 2år rätt så exakt. Några av mina bästa kompisar ville inte va med mig längre för att de inte gillade justin. Men det hjälpte mig hitta sanna vänner istället. Jag är helt galen i justin han är snygg, sexy och helt underbar. JAg vet nog i princip allt om honom. Vilken favoritglass han har och vilken hans favoritmärke på skor är och såklart en massa mer. JAg har 47 appar med honom på min mobil inklusive hans tap tap och alarm klocka. JAg sparar ppengar till att kunna åka till usa och se honom. JAg kollar hans twitter var 5 min för att se om han kommer till norden. JAg twittrar honom hela tiden utan svar. VArje gång jag går in och det står justin bieber does not follow you blir jag jätteledsen. HAn är min inspiration och min förebild. Jag kan varje text och rap utantill och vilken sekund rappen börjar. Jag kan never say never utantill. HAr den på datorn,mobilen,dvd och ipoden. Mitt mobilskal är dekorerat med never say never och min plånbok bieber fever. JAg glömde min twitter i den förra men jag heter @MillidrewBieber. Justin forever in my heart. JAg är samma som i kommentaren över

2011-11-24 @ 06:48:53
Postat av: Emilia igen

Jag har vart en bielieber i 2år rätt så exakt. Några av mina bästa kompisar ville inte va med mig längre för att de inte gillade justin. Men det hjälpte mig hitta sanna vänner istället. Jag är helt galen i justin han är snygg, sexy och helt underbar. JAg vet nog i princip allt om honom. Vilken favoritglass han har och vilken hans favoritmärke på skor är och såklart en massa mer. JAg har 47 appar med honom på min mobil inklusive hans tap tap och alarm klocka. JAg sparar ppengar till att kunna åka till usa och se honom. JAg kollar hans twitter var 5 min för att se om han kommer till norden. JAg twittrar honom hela tiden utan svar. VArje gång jag går in och det står justin bieber does not follow you blir jag jätteledsen. HAn är min inspiration och min förebild. Jag kan varje text och rap utantill och vilken sekund rappen börjar. Jag kan never say never utantill. HAr den på datorn,mobilen,dvd och ipoden. Mitt mobilskal är dekorerat med never say never och min plånbok bieber fever. JAg glömde min twitter i den förra men jag heter @MillidrewBieber. Justin forever in my heart. JAg är samma som i kommentaren över

2011-11-24 @ 06:48:53
Postat av: Isabella Ladan

OMG var har du fått allt det ifrån ? :D♥ GUD va jag vill haaa ♥

2011-11-24 @ 18:13:38
URL: http://bellalaadan.blogg.se/
Postat av: Saga

Hej, man kanske inte får göra så här men jag kan iallafall hoppas!

Jag skrev ju att jag helst ville ha pris 3 eller 4, om det går att ändra sig så vill jag ha 1, 3, 4 eller 5, hahah! Nej men det spelar ingen roll vad jag får (om jag vinner då):)

2011-11-24 @ 21:30:16
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Sofie Andersson

1) Inlägget: http://sofiestavlingar.blogg.se/2011/november/vinn.html#comment



2) Jag har följt Justin sedan hans karriär började. Jag älskar hans senaste album mer än allt annat, jag har sett hans framgång och hans motgångar.. Om jag skulle vilja vinna så skulle jag definitivt vilja ha dagboken och ringen just för att ringar bär jag alltid men har aldrig sett någon Bieber ring. Dagboken vill jag ha för då kan jag skriva av mig hur mycket jag gillar honom.

2011-11-25 @ 21:17:19
URL: http://pinochhio.blogg.se/
Postat av: Lina

http://belieberwoorld.blogg.se/?tmp=03230459



Det står om varför och så jag ville tävla på bloggen! ♥:)



Mvh Lina :)

2011-12-03 @ 23:07:30
URL: http://http://belieberwoorld.blogg.se
Postat av: selma

im back snälla min kompis måste vinna det blir bara värre med hennes familj nu har hon dataförbud för att hon lysnade på justin bieber sånger snälla jag står inte ut längre med att se henne så ledsen och jag vet att jag inte kan göra något för jag har inga pengar att köpa henne något med justin på justin har räddat hennes liv snälla jag ber dig

2011-12-04 @ 22:15:17

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?