2011-11-12 | 00:16:58

Justin vill ha mer en ett barn

Från utsidan verkar det som att Justin Bieber har allt - en framgångsrik karriär, en söt flickvän, massor av vänner, men det finns en sak som JB har känt alltid varit försvunnen från sitt liv: syskon i hans ålder, rapporterar M Magazine.
Även om han är glad att vara stor bror till halvsyster Jazmyn och halvbror Jaxon, så  tillbringade Justin mer av sitt liv som ett enda barn. Och han medger att vara ensam ibland.
Faktum är att under de senaste intervju Justin visade att växa upp utan syskon har inspirerat honom att börja tänka på hans familj som han vill starta en dag.
"Jag vill definitivt ha barn. Jag vill ha mer än en eftersom jag var enda barnet i hela mitt liv så jag vill att mina barn att få vänner. "


OHHHHHHHHHHHHH MY GOOOOOOOOOOOOOOSHHHH!!!!! GBRIOGFRUGHDSKFHEIWF!!!!!
JAG HAR OXÅ FKING SAGT SÅ!!!!!! Jag har vairt oxå ena barnet tills jag växte upp och fick min lillebror som är nu 5 år och har varit ensam som så som Justin typ! <3


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?