2011-11-21 | 13:49:53

Kategori: övrigt

Justin VANN INTE!

LoL det här var jag när jag såg det i natt...Gjorde bilden själv bara för att vissa haha :)
Asså det var typ bara 2 timmars kvar till skolan..sen efter det jag ba jag orkar inte...vem bry sig om att LMFAO uppträddande ska vara speciel,vad ska jag göra med det .....OCH VET NI JUSTIN KOM UPP PÅ SCEN!!! ASSÅ NFREIHGREI!!! -.- Okej specielt men visste inte SÅ SPECIELT! :@
Men i allafall Bruno Mars förtjäna det! Proud! Jag var ett fan av han innan Justin så duuh....typ då han var inte ens så känd...Jag dog när jag såg han med en annan kändis eller att nån sa hans namn! haha och jag ba till alla "Vet du vem Bruno Mars är?" alla ba nej HAHA PROUD HOOLIGANS :D

Postat av: EMMAS!

har länkat dig i mitt senaste inlägg, tryck f5 om du inte ser :D kram

2011-11-22 @ 21:22:24
URL: http://eemma.se

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?