2011-07-22 | 22:14:41

Vanilla Ice sluta dissa justin!

Den en-hit wonder talar papperskorgen om Biebs, men jag kommer att sticka upp för MINIATYRFORMAT underbarn!
Justin är en ganska perfekt människa, men en gång berömd rappare har vänt upp med en patetisk attack Biebs - och han kunde inte vara mer fel!

Vanilla Ice, 43, inte precis har fingret på pulsen på populär kultur, men han kommer utsvänger Justin, 17. Och han har lite grinig oönskad karriär råd att dela, The Huffington Post rapporterar.

"Jag menar, det gjorde jag" Ice Ice Baby när jag var 16. Så jag kan typ av relatera lite,"Vanilla säger. "Sålt över hundra miljoner skivor. Och jag hade en helg som varade cirka tre år, och jag visste inte vem jag var, vad mitt syfte i livet. Så min förutsägelse omBieber är att han kommer att gå igenom en av de helger som varar ett par år eftersom han har haft sådan framgång som barn agerar. Du vet, då något annat nytt skall komma och han kommer att glömmas, och han kan försöka sätta alla bitar tillsammans igen, så det ska bli underhållande att titta på. "

Källa: hollywoodlife.com

Postat av: Emilia

Vad söt hans hairstyle var:D

2011-07-23 @ 00:50:44

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?