2011-07-13 | 18:43:32

Svar på tal

KommentarTid
Miley Cyrus om Selena Visar sina Bröst!:
Vadå blir som Miley jag fattar inte? Vad är det för fel att klä sig som Miley? 

Inget emot dig men jag fattar bara inte, 

Jag är inte Sana, men jag fattar ändå. Asså Miley klär sig lär klädd, det gjorde inte selena det förrut men nu så blir Selena som hon ju?!

Postat av: Anonym

Miley klär sig så för att det är hennes stil, hennes image, Selena råkade ha en lite för uringad tröja på sig och helt plötsligt så blir hon som Miley? Jag är verkligen inte ett selena fan, men jag gillar Miley och Selena kommer ALDRIG komma upp i Mileys stjärnnivå oavsätt hur hon klär sig, Miley kan bära den lite "slampigare" klädstilen för hon är sån som person. Selena, kommer aldrig bli som henne för hon är inte den typ av artist. Punkt och slut



Jag vet att informationen inte kommer från dig personligen, och det är inget illa mot dig alls, men ville bara säga det jag tycker liksom, du behöver inte göra ett svar på tal, för jag vet att du inte skrivit det om selena, det gör tidningarna så... ABSOLUT inget illa mot dig, älskar din blogg. Kram



Ha en bra dag

2011-07-13 @ 19:08:31

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?