2011-07-17 | 16:38:33

SLUTA!!!!!!!!!!!!!!!!!


17 Juli, 10:59
Anonym om Svar på tal:
Skryt mer? Oj vad coolt det är att ha stora bröst, woow! Kolla på Hawaii bilderna-.- jag gillar Sana mycket mer en dig, du kan väl iallafall försöka supporta dem? Du kommer ändå aldrig få honom. Du verkar faktiskt hata Selena, men visst gör det, vet du vem du sårar? JUSTIN!
IP: 90.231.234.253
17 Juli, 10:59







Anonym om Svar på tal:
Fan vad taskigt sagt? Spelar ju inte ens ngn roll hur hennes bröst ser ut, och du har kanske större bröst enn henne men knappast det utseendet eller talangen? Taskigt sagt va? Skyll dig själv. Riktigt onödigt sagt.
IP: 85.224.204.105
Asså fett seg!!! De va nån som komenterade att hon inte hade nån bröst, Jag bara hållde med, Alla tycker ju olika?! JAg tycker bara synd om hon att hon inte har värsta stora bröst, seriöst när hon blir äldre, de kommer ju  va svårt då att ama sitt barn. och JAG VILL ALDRIG HA JUSTIN!!! Jag gillar han som en bror inget mer än de -.- och jag HATAR  inte Selena...bara tycker hon är för gammal för Justin och vill att han ska vara med en Belieber. :)
och har jag sagt att det är coolt att ha stor bröst? SEriöst?!!! Vad fan har jag sagt ni gör värsta grejen, och kränker mig?! Fattar ni inte att jag kan bli ledsen? Serisöt jag trodde Beliebers hade respect mot varan, men verkar att några har inte det :(
HAHAHA fail Skrev fel, "jag har" inte "jag här"
och när man säger hon har inga bröst mennar man att man inte har tillräckligt med stora bröst.
haha Vad betyder kvinna?
och Ja jag har sett Hawaii bilderna, hmmmm....? har fortfrande större...........-.-
men i allafall, förlåt OM jag använer ibland starka ord ibland...
Jag har syssiska (STAVNING) problem
om ni ursäktar har lite mer respect mot varan :)
Love u <3


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?