2011-07-03 | 19:58:34

Selena: justin är en Underbar Kyssare

Selena medger också hon får sina känslor sårade när hon dissed av Justin fans!
Selena Gomez har spillt några intima smuts på Justin Biebers kyssas kunskaper!


Justin, 17, är tydligen en STOR kyssas, Selena, 18, berättar om utfrågad av Heatmagazine.

"Du behöver inte fråga mig detta", sade hon. "Han sa att han är. Han kommer bara ut med så många roliga saker. Låt oss bara säga att han har så många bra punkter, men det verkar blygsamhet är inte en av dem! "

Tur att han är bra på att kyssas - det måste hjälpa Selena komma igenom alla hatar hon får från Beliebers!

"Jag läste alla de saker som är postat på Twitter eller på Internet varje gång Justin inlägg ett foto av oss", sade hon. "Men det är något jag måste stå ut med. Jag måste bara försöka ignorera det. "

Källa: hollywoodlife.com


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?