2011-07-09 | 00:27:30

Resa med Familjen

Justin checkat in på Grouse Mountain Lodge, där de finaste sviten är $ 279 per natt, på Juli 5-7 sex andra människor och fiskade! Montana måste vara "mitt ute i ingenstans" ställe han var tweeting om.
Justin retade oss tidigare i veckan med flera foton av sig själv camping på en vacker plats. Han sa "Kom hitta mig" och så gjorde vi! Vi pratade med tre olika källor som bekräftade Justin var i Kalispell, Montana denna vecka med sin familj! "Han checkade in på Grouse Mountain Lodge den 5 juli och checkat ut den 7 juli," en källa berättar för oss. "Han hade en släktträff."

En annan spion berättar Justin kontrolleras under namnet "Bieber". Gissa var han inte allt för orolig för att bli hittad!

Så vem var Justin där med? Det är lite oklart. En källa säger att han var där med sin far, Jeremy, sin fars hustru, deras två barn (Jazmyn och Jaxon) och en tonårspojke och tonårsflicka. Men twittrade Jeremy han var i Atlanta ensam medan Justin var camping och även visade sig få en ny tatuering. Var det för att kasta alla av? Eller var Justin där tillsammans med andra familjemedlemmar? Vi bad källan till nytt bekräfta och de sade: "Jag är ganska säker på att Justin var där med sin far, men jag är inte 100% positiva."

Vad ni tycker? Var Justin där med sin far eller en annan grupp? Hur somhelst låter det som han hade en underbar tid att komma bort från stadslivet och finna lugn och ro!

Källa : hollywoodlife.com




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?