2011-07-06 | 08:39:46

Justin är ute med familjen

Justin Bieber@justinbieber On the water about to have a camp fire. Camping is legit
Justin Bieber
justinbieber Justin Bieber
Come find me
Justin Bieberjustinbieber Justin Bieber
Enjoying time with my family literally in the middle of nowhere, but this nowhere place is pretty beautiful
Justin Bieberjustinbieber Justin Bieber
"I'm so fly, I'm sky high and I dare anybody to try to cut my wings"
caption
caption
caption
caption
Posted by: Meyav

Postat av: bellis

Hej! Vill du vinna snyggt halsband? Gå in på bloggen och var med i tävlingen så kanske det blir DU som vinner det! Nya tävlingar varje vecka med fina priser! Lycka till!

2011-07-06 @ 09:25:38
URL: http://bellisbello.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?