2011-07-16 | 09:34:37

Joe Jonas tycker att hans låtar är mognaren justins!

Joe rensar upp rivalitet rykten mellan honom och Justin - men han går så långt som kränkande hans popstjärna motsvarighet?
Vi är glada att höra Joe Jonas, 21, känner sig inte hotade av superstjärnan Justin, 17.Men han kan ha gått lite för långt - förolämpande Biebs!


Joe berättar AOL hans karriär är i en annan basebollarena än Biebers.

"[Jag] Låtarna är lite mer mogen," Jonas sagt. "De saker som jag talar om ... Jag hoppas verkligen att 11-åringar inte rör dem eller deras föräldrar kommer att behöva prata."

Han säger också hans soloalbum Snabb Livet handlar mer om de hinder som unga vuxna till skillnad från pre-teen drama.

"Jag är 21, så [jag sjunga om] saker en 21-årig ​​skulle behandla. Och om en 11-årig ​​eller vad som helst vill lyssna på min musik, det är bra, jag är mer än nöjd. Jag bara känner kärnan publiken kommer att vara lite äldre, "Joe sagt.

Tror du att Joe musik är mer mogen än Justins?

Källa: hollywoodlife.com

Min åsikt: Vem bryr sig om Vem som har mogen låt eller inte ni båda är ju bra orka bråka om Mogna låtar -.-




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?