2011-07-29 | 12:25:11

Han Grät 2 gånger!

Det rockstjärna blev rörd när han såg "Never Say Never" på ett plan - ta reda på vad som gjorde honom så känslomässigt!
Justin musik och livshistoria inspirera fans i alla åldrar - även vuxna män, som Red Hot Chili Peppers front man Anthony Kiedis!


Anthony, 48, sade 17-årige Justin film Never Say Never väckt några starka känslor för honom, Q rapporter.

"Jag satt på ett flygplan nyligen, som kommer från Hawaii till Los Angeles, med [producent] Rick Rubin på andra sidan mittgången, tittar på Justin Bieber film, Never Say Never", sa han. "Jag grät två gånger under den filmen, och jag vill att världen ska veta det! De gjorde detta mycket cheesy förebådande av biljetter till 16-åriga flickor. Detcheesiness spelade ingen roll - det var en reaktion av barnen. När man såg de små flickor gråter deliriously, förlorade jag det. "

Källa hollywoodlfie.com


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?