2011-07-12 | 22:36:57

Don't Text and Drive!

Justin vill se till sina fans är säker och aldrig text och köra! Han är en förebild!
Justin vet hur man släppa loss och ha roligt under sin lediga tid, men han finner detviktigt att ägna sig åt orsakerna till att han brinner för. Sångaren tar ett starkt ställningstagande mot sms och körning, samarbetar med PhoneGuard Inc. för attmotverka användning mobiltelefon under körning. "Vi måste ändra attityderna i vårt samhälle mot sms och bilkörning och jag gör det till en av mina personliga mål för att göra detta", säger Justin.

PhoneGuard har en "Drive Safe" app som kommer att stänga tangentbord funktioner på en cell medan det i ett fordon som går fortare än 10 mph. Den Biebs kommer att arbeta med dem för att främja denna programsvit.

Detta är inte den enda som Justin gör att kämpa mot textning och bilkörning. "Varje kväll genomför vi att vi har en banner som går upp som säger" Använd inte Text och Drive"så det verkligen betyder mycket för mig", sade han. Justin är också att erbjuda ekonomiskt stöd till välgörenhet slåss för sin sak.

Tror du att Justin kan hjälpa försiktighet människor inte till text och köra? Vi tycker att det är bra att han använder sin berömmelse för att hjälpa andra lära sig om farorna med att inte uppmärksammar när du kör.

Källa: hollywoodlife.com

Min åsikt: He's Such a SweetHeart <3




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?