2011-07-29 | 19:04:44

Anthony kiedis grät under NSN filmen!

Om Anthoney Kiedis från Red hot chilli pappers blev frågad om han hade Bieber fever skulle han svara
"Who Doesn't?"
"Jag satt på ett flygplan från Hawaii till Los Angeles med Rick Rubin. Jag satt på andra sidan mittgången och kollade på Justin Biebers film "Never say Never". Jag grät två gånger under filmen. Jag ville att hela världen skulle veta om det. Dom dela ut konsärt biljeter till 16 åriga tjejer. Det spelade ingen roll - det var en reaktion av barnen. När man såg de små flickorna gråta seriöst, förlorade jag det. Jag bestämde mig för att berätta Rick efteråt och han sa "jag snyftade också under denna punkt i filmen." Där har du det. "


Ser ut som vi hade rätt!



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?