2011-12-21 | 13:36:16

Svar på tal

KommentarTid
Elsa om OMB VAD JUSTIN HAR SAGT <3:
BARA FÖR ATT DU VANN DEN DÄR FULA TÄVLINGEN?!

Hon är överdriven överhuvudtaget liksom. Jag älskar bloggen och hennes skrivsätt men ibland är hon för hyper. De e bara en kändis. OKEJ?
IP:
20 December, 19:19
Saga ([email protected]) om OMB VAD JUSTIN HAR SAGT <3:
Elsa:
Varför är Diana övedriven?:s

Har du skickat Biebergrejerna än? förlåt för att jag tjatar men längtar såå:)
BTW, ÄLSKAR ERAN/DIN BLOGG!
IP:
19 December, 20:19
Elsa om OMB VAD JUSTIN HAR SAGT <3:
Gud vad överdriven du är! Gud Diana skaffa liv -.-
IP:
Elsa, ta det lugnt, du var inte ens med i tävlingen? Gå och kolla själv om du hittar din kommentar...i allafall för jag hitta inte den....och ja en kändis som betyder fööör mycket för mig? Det är inte bara jag som älskar han så övedrivet mycket.....han är mitt liv, mitt allt. Och det dära med för hyped...tack jag tar det som en komplimang!
JAG ÄR STOLT HYPER MÄNNISKA <3
Men annars tack för att du älskar bloggen, och så. Var inte arg nu :)


Och saga jag inte skickat de än, men jag hoppas att jag kan göra det under jul lovet! och tack så mycket <3


Postat av: Elsa

SLUTA MOBBAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2011-12-21 @ 15:02:55

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?