2011-08-06 | 18:02:43

Svar på tal - Angående TCA

KommentarTid
maja om Selena gjort slut med Justin, över Justins nya kompisar?:
jag undrar visas teen choice på tv? isf vilken kanal och tid? och om inte visas det någon annan stans?
skulle bli jätte glad om nni svarar på det här i ett inlägg, skulle betyda massor för mig:* puss, älskar eran blogg!
IP:
tyvär så sänds det inte på svenskt tv, eftersom pogramet vissas i FOX som vilket inte finns i Sverige. Men en annan bra grej man kan kolla på Red Carpet och Backstage LIVE på deras sida. teenchoiceawards.com
Det är i allafall bättre än inget!Och självklart kommer de att interljuva Justin?! Så man kommer att kunna se han Live <3
Jag är lite osäker på tiden, men Red Carpet och Backstage börjar 00.30 svenkt tid om jag inte har fel!
och förresten tack så mycket! Kram!

Postat av: sara

är den där red carpet på MTV elr? :P

2011-08-06 @ 19:19:07
Postat av: maja

okej, det sög ju.. men ja få väl kolla där då;)

2011-08-06 @ 19:22:22

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?