2011-08-08 | 19:16:55

Svar på tal

Kommentar




sara om Bilder från instagram:
vilka jb noveller läser du?
IP:
07 Augusti, 23:55
sara om JB shorts:
ouuf fett kattiga haha skit snygga! vart köper man såna ? ;)tacksam för svar !
puss
IP:
07 Augusti, 23:19
sara älskar bieber om NSN fancut kommer ut den 23 Augusti:
asså jag har nsn director fan cut men vad är skillnaden med bara fan cut ? ;)
IP:
Just nu så läser jag inga, och jag vet direkt inte vart man kan köpa dom, Det finns inte på Justin sida men det finns såna shorts där http://justinbieber.shop.bravadousa.com/Dept.aspx?cp=21965_35660
Och är inte NSN director fan cut och fan cut samma sak?  Har du en en sån, för det du mennar är det här!
Det innhåller de 34 minuter av Justins film som inte vissades på bio och inhåller andra kolla vidoes!!

Postat av: sara

aaa jag har sån fast den ser nt ut sådär? :P det är en vanlig dvd spelare fast har de sista 34 min :D

2011-08-08 @ 23:54:34

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?