2010-10-04 | 20:03:29

Justin i Klick!! "aftonbladet's bilaga"

Som sakt jag är hos min pappa i skinnsekteberg asså jag kan inte stava namnet och han har kiosk där som ni kanske vet, och jag kolla på klick, Det är sista dagen idag att köpa den, men iaf
Det var om Justin oh Jasmine Villekulla när dom var inne i billen och strulade :(

Jag har inte med min kabel där man kan ladda upp bilder, men jag ska klippa ur bilden sen ta kort och lägga den på bloggen, det kanske kmr att bli imorn, men jag kan skriva iaf vad det stog på Klick;


Justin var med i klick, den senaste och det handla om Jasmine och han i bilen ni vet!
asså jag bara älskar rubriken: Fansen i chock, bilden som avslöjar Justin Bieber!
på texten står det:
Hysteriframkallande sångsjärnan JUSTIN BIEBER,16, tänkte knappast på sina possessiva fans när han
släppte tonårshormonerna fria och billhånglade men jämnåriga JASMINE VILLEGAS.
Bilderna drabbade internet - och universum kröktes av tryckvågen från 15 milijoner förtvivlade flickskrik.
haha det stog exakt, exakt sådära ut!!
Posted By Diana


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?