2010-12-12 | 19:08:08

EXKLUSIVT: Justin Biebers TOURMATE säger allt



Vad hade du väntat - schack matcher och intensiva politiska debatter?
Singer Jeremy Greene säger livet på vägen som förband till Justin Bieber är ett stort gammalt parti, komplett med Segways, vapen vatten och practical jokes. Men han har också blåst bort med 16-åriga pop sensation är ren talang.

Vill all smuts, Beliebers? Läs vidare för skålen från pop-R & B kraftpaket Greene, och mer om just "Rain" sångare, besök www.myspace.com / jeremygreene

UsMagazine.com: Hur känns det att vara en del av Justins tur och öppning för honom?

Jeremy Greene: Det finns en slags galet att ha den möjligheten. Hur kom det sig är Sean Kingston är en vän till mig och han försöker registrera mig för att han vill arbeta med mig, så han bjöd mig. Det har varit ganska galen.

USA: Hur är det att spela till en skara skrikande tjejer?

JG: Jag älskar det. Det är verkligen konstigt att vi gjorde en show, bara Sean Kingston och jag, i Portland, Maine och publiken var lindade runt byggnaden två gånger. Jag gick från ingen veta vem jag var att människor nu börjar inse vem jag är.Det är väldigt surrealistiskt. Det är kul och jag skulle inte byta det mot världen, men det blir lite konstigt.

USA: Nu när folk inser du mer vad som är det galnaste ett fan har gjort?

JG: Jag har haft människor dyker upp framför mitt hus och sitta i främsta ledet för som ett par timmar åt gången, som verkligen kryper ut mig. Jag kommer att se människor som står framför min bil att ta bilder att hålla upp skyltar fred. Jag ska bli som "det är min bil!" Ibland tror jag inte fans att inse hur konstigt de stöter på, men du vet mycket av det är bara barn saker så det är inte en stor sak.

USA: Har du kontakt med era fans på Facebook eller Twitter?

JG: Oh yeah Jag är på Facebook, MySpace, Twitter allt det där. Jag gör allt själv eftersom jag gillar att interagera med människor. Jag är en riktig folk person men ibland blir det riktigt konstigt ... äldre kvinnor galen ut mig ibland. Det konstigaste som har hänt är att mina vänner mamma, som inte riktigt känner mig och förmodligen inte var medveten om att jag var vän med hennes dotter, försökte kyssa mig! Det var någons mamma!

USA: Så vad är det som backstage innan showen? Liksom hur länge vill repetitionerna brukar ta för dig och Justin? Har ni någonsin repetera tillsammans eller är det alltid separat?

JG: Nej, alla sina egna separata repetitioner. Jag är säker på Justin alltid sorts repeterar först och sedan Sean och konservöppnare slags göra sin grej. Det är ungefär som den totempåle. När du kommer till Justin nivå han sorts gör vad han behöver göra och alla andra får sin plocka gånger. Grabben är super begåvad det är löjligt! Det är bara löjligt att han är att unga och att begåvade men som går att visa att han är en stjärna. Legitimt en stjärna.

USA: Vad imponerar du mest om honom?

JG: Barn behövde en Justin Bieber, eftersom Jonas Brothers var det inte. Realistiskt, de hade sin tid och nu är det gjort och överstökat. Men vad är att Justin så knark är att han har som en urban atmosfär. Han spelar trummor och spelar alla dessa instrument. Han är en stjärna, och du skränande verkligen mögel en stjärna ... Justin Bieber är stjärna, är Justin Timberlake en stjärna, är Beyonce en stjärna. Dessa typ av människor är stjärnor och född på det sättet. Jag tror att ungen kom ut ur livmodern med en mikrofon.

USA: Och ni umgås mycket?

JG: Ja, jag har inte en chans att gå ut med dem ännu. Jag är på väg ut den 9 december, men alla säger till mig att packa upp vatten kanoner.

USA: Uh oh. Ja, jag hörde att han är en skojare.

JG: Ja. Alla är som "få vatten kanoner och låsa din turnébuss." So yeah. Jag är bara glad. Det hela kommer att bli riktigt sjuk och mycket roligt. Vi har gjort ett gäng spelningar med honom hittills och det är bara blivit galen.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?