2012-03-01 | 21:05:46

Svar på tal

KommentarTid
Saga ([email protected]) om En av Justin's dansare berättar saningen..:O:
Manshora? moget..
IP:
01 Mars, 20:56
Omg!!! DET ÄR INTE JAG SOM HAR SKRIVIT, OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG HAR ALDRIG SAKT MANSHORA, Det här är fan första gången jag skriver det!!!!!
Asså jag har haft många gästbloggare och jag tror en av dom skiver massa sånt skit på gamla inlägg!!! Det här är inte första gången....asså shit! -.-
BELIEBERS OM NI SER GAMLA INLÄGG ME FULA ORD TILL JUSTIN, DET ÄR INTE JAG SOM HAR SKRIVIT DET!

Postat av: Saga

jaha xd

2012-03-01 @ 21:24:17
URL: http://snyggadezigner.blogg.se/
Postat av: Saga

Jo, jag har en till fråga, hehe:) När ska ni byta design? eran är skit snygg osv, men ni har haft den väldigt länge, så det skulle vara kul med en ny:) Inget illa menat, eran är ju somsagt skitsnygg, men den här är ganska gammal(:

2012-03-02 @ 13:09:41
URL: http://snyggadezigner.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?