2012-03-03 | 19:47:58

Justin på hans fördelsedags fest

Justin and Alex Moore tonight “Birthday Swag #weknowthedj @justinbieber” Justin at his party
Asså jag fattar inte varför massa säger Justin är full, jag tycker inte det, Selena ser full ut Jaaa, + hon håller i den där glassen som ser ut som alkohol....men jag hoppas att Justin har inte börjat dricka än, det är inte så att jag kommer sluta älska han om han gör det men det är bara att jag bry mig om honom, det kan förstöra hans kropp och han kan bli beronde....Men läs vad han har sagt :)
"I’m not going to try to conform to what people want me to be or go out there and start partying, have people see me with alcohol. I want to do it at my own pace. But I’m never going to make myself so the kids and the parents don’t respect me." -JB


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?