2012-01-04 | 17:45:32

Svar på tal

Kommentar Tid
Saga  ([email protected]) om Instagram:
Diana, när ska du skicka grejerna egentligen? förlåt för att jag tjatar men det var ett tag sen tävlingen var.
IP:
KommentarTid
Saga ([email protected]) om Instagram:
Diana, när ska du skicka grejerna egentligen? förlåt för att jag tjatar men det var ett tag sen tävlingen var.
IP:
Jaa jag vet!! Men jag skulle skicka den under jul lovet fast sen så blev det så att jag åkte till Danmark, Jag ber om en ursäkt, jag skickar det snabbt så möjligt när jag kommer hem! <3

Postat av: Vilma

Jag älskar din blogg verkligen. Den är bättre än JDB bloggen! Den första bloggen jag läser när jag vaknar. Den är grym, du gör ett jättebra jobb. :)



Men en fråga? Jag såg när jag skulle titta på Torpenbergs bland kommentarerna så undrade du om man kunde skicka pengarna på posten eftersom dina föräldrar skulle dampa loss om dem fick reda på att du betalat pengar för en design. :P



Jag måste göra sammasak, men skulle du kunna skriva hur du gjorde för att dölja det och vad sa du till dina föräldrar? Jag skulle verkligen behöva svar. Kan du skicka ett svar på mail till mig? Min mail är den som står ovan. :)

2012-01-04 @ 19:53:35

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?