2012-01-14 | 12:55:55

Kategori: övrigt

Seriöst!

Har nt bloggat på ett tag men nyss när jag loggade in så ser jag att en tjej vid namn "elsa" skriver en massa onödiga kommentarer?
Visst hon har sin egen åsikt MEN!
Jag går själv i dianas klass o INGEN förutom Mira jag Diana gillar Justin Bieber och tro mig mira skulle aldrig kommentera så här!
Och alla som skyddar oss tack älskar er verkligen:*
och ett meddelande till dig Elsa!
Alla har sina åsikter o visst han blev ledsen när folk kallade honom bög men diana har sin åsikt och hon är inte den enda som han kallat honom bög så varför just komma på henne liksom?
Men ha en bra dag älskar er
Love :*

Postat av: Elsa

Ojoj sana leker polis. Det roliga är att ni känner mig. Varför jag inte säger till de andra som kalla han bög? Jag tänker fan inte sitta och leta upp på människor i hela världen som kommenterat taskigt men jag kan absolut göra det om Diana skriver det PÅ BLOGGEN. Och du ska inte säga nåt, du bloggar knappt -.-



Love :*

2012-01-14 @ 13:53:24

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?