2012-01-08 | 19:52:32

R.I.P Lizzie..<3

Asså jag grät när jag såg den här den är verkligen rörande...<3
Men om jag verkligen ska vara ärlig så gav ALLA henne uppmärksamheten för att hon gillade justin och att hon var en Belieber! Visst ni som läser bloggen kommer säkert hata mig efter detta inlägg men tänk efter själva HUR många av er skulle verkligen ge henne så mycke uppmärksamhet ifall hon inte var belieber?
Jag är säker på att alla skulle vara ledsen o sörja men kolla på Videon det står nästan bara om Justin?
Jag respekterar henne som hon är inte för att hon är en Belieber!
Utan att hon förtjänar at få uppmärksamhet för att hon har varit en person ingen vill mista just nu blir jag själv lite ledsen när alla skriv R.I.P BELIEBER Lizzie! vad spelar det för roll om hon är en belieber eller inte?
Ni får skriver er åsikt visst ni kommer säkert skriva sana du har fel!?!?! men jag accepterar er åsikt emot mina men innan ni kommenterar något taskigt eller något emot min åsikt tänk efter hur många som egentligen skulle märka henne ifall hon inte var en belieber...

Postat av: Emilija med J.

jag håller med dig..

men det finns flera barn som lider/led av samma sak, dom borde också få lika mycket uppmärksamhet..

2012-01-08 @ 20:29:20
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: sarah

tkr faktiskt samma sak! bara för att hon e en belieber står det på trend, det borde vara det även om hon nt var en belieber!

2012-01-08 @ 21:07:28

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?