2012-01-16 | 11:23:38

Justin vill kanske sjunga om "att göra kärlek" när han blir äldre

Justin tror att han kommer vara inne i "att göra kärlek" när han är äldre.
.
Nu när Justin blir 18 i mars, tror han att inget kommer att förendras med honom som person, men tycker att det han sjunger om kommer att förendras när han utvecklas.
.
"Jag tänker inte försöka att anpassa sig till vad folk vill att jag ska vara eller gå ut och börja festa, se folk mig med alkohol. Jag vill göra det i min egen takt ", sa han.
.
"Jag vill inte börja sjunga om saker som sex, droger och svordomar. Jag är inne i kärlek och kanske jag går mer i att "älska" när jag blir äldre. Men jag vill vara någon som är respekterad av alla. "

Thats why i love Justin <3
Detta vad han har sagt, fanns med i interljuven, som jag la upp från V Magazine.



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?