2012-02-06 | 15:22:34

Svar på tal

KommentarTid
Lina om Svar på tal:
Måste det vara pågrund av hårfärgen? har du frågat honom? Antagligen inte. Du bara gissar och sen utgår du ifrån det!
IP:
06 Februari, 15:18
Maja  ([email protected]) om Svar på tal:
Blir också orolig för våran älskling, han har jämt mössa ju :( 
Älskar eran blogg, gör så att jag jag kan hålla koll på vad Bieber har för sig dagligen, super bra! <3

Men det ju undrar är om ni skulle kunna länka två bloggar åt mig? :) 
daryaochmaja.blogg.se
majaliljeberg.blogg.se

IP:
Lina:
Många fans lämnar han bara för det sedan han har färgat håret, inte undra på....
Maja:
TACK så mycket, det uppskattas jäkligt mycket! och visst kan jag det! Ska länka dom nu! <3 MUCH LOVE!!!


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?