2012-02-17 | 16:08:41

OMGOMGOMG JAG DÖÖÖR!!

HÄR OM DAN SÅ SKEV JUSTIN SÅ PÅ TWITTER, sen jag tänkte typ tänk om är det Redone...sen jag kolla om Redone hade skrivit nåt på twitter...fast nej...men sedan så övertyga jag mig att det inte är redone....men nu så hitta det,  läs!!
"Justin Bieber kommer att arbeta med "Far East Movement".

Super-producenten RedOne berättade på MTV News att han nyligen träffade Justin i studion.
"The Bieber thing" jag vet inte om jag får nämna det just nu, men jag gjorde ett par låtar med 'Far East Movement' och för mig är det en smash, sade han till MTV i hans Los Angeles- inspelningsstudio.
"När Justin sjöng refrängen, sade han 'Det är en riktigt bra låt, och jag tror att folk kommer dansar som en galning till låten."
Producenten berömde även Justin arbetsmoral, mognad och musikalitet. "Han är mycket positiv och han är en fantastisk artist. Han är Justin Bieber, fantastisk i allt! Han är en sensation. Han är en otrolig artist, så det är inte bara dansen eller utseende eller "Justin" faktor. Han är en riktig sångare musiker... Han är en riktig konstnär." - RedOne "

asså jag älskar Redone sjukt mycket och alltid velat han och justin ska jobba tsm!!! <3
HYPED!





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?