2012-04-07 | 17:39:10

Justin om pojkbandet 1D

Justin Bieber säger:
De tre singla killarna i pojkbandet 1D kommer nog ha det väldigt kul. De ser bra ut, de låter bra och med en brittisk dialekt som pricken över iet. Amerikanska tjejerna faller nog pladask. Visst man behöver ha talang, men vad som verkligen räknas är att vinna över den amerikanska publiken. Det är det viktigaste och det har de verkligen lyckats med. Samhället behöver en fräscht pojkband och vid slutet av detta år kommer de säkert vara världens mäst kända aktuella pojkband.

Justin sa däremot: 'Jag vet redan att en av de mest kända artisterna i världen just nu tycker att Harry är JÄTTESNYGG men jag har svurit att hålla det hemligt'.


Jag kan tänka mig att Selena är en av dom som har sagt det.....#justsayin #nohate
Harry är ju snyggast, han är min favo i bandet...även om jag inte gillar bandet, Harry är bara underbar!





Postat av: Lina

Alltså, du får faktiskt gilla one direction, det är helt okej ;)

2012-04-07 @ 19:51:33
Postat av: Ma

HAHA GUD VAD JAG SKULLE BLI GLAD OM SELENA OCH HARRY BLEV TILLSAMMANS, JAG SKULLE VÄRSTA HA FEST HEMMA! #NOHATE MEN DEM SKULLE JU PASSA RÄTT BRA, SEDAN FÅR VI JUSTIN:)

2012-04-08 @ 18:54:23

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?